AMANDA.OR.BRITNEY"HITMEBABYONEMORETIME"

Jag åkte till Östermalstorg och mötte up Leo, vi sätter oss på Fridays Kungsan och dricker några öl, sjunger med i 80-tals dängorna och jag drar mig till skivan vid 11 för att möta upp Sofie innan och ta några shots. 
 
Leo, alltid lika glad! 

Och HAAHA, jag dansade så klackarna brann igår, jag och William dansade skiten ur alla. Fan va människor glodde ögonen ur sig, har dom aldrig sett någon shaka loss på riktigt? jag menar nevaevah? Aja, jag hade sjukt kul med mina fags och kvinnor. Hade glömt att ställa mitt lilla armbandsur på sommartid så jag dansade glatt och trodde klockan var 00, vilket senare visade sig vara fel när en stressad amanda ska springa för att hinna med tbanan och Sofie stoppar mig. Jag dansar vidare och verkligheten hinner ikapp, jag inser att jag måste ta mig hem ikväll också. Jag, Amir och Sofie åker till slussen med bussen och tänker stanna på McDonalds tills tbanorna börjar gå igen men ciao hej på den, dom håller på att somna redan vid 03. Kvällen slutar med att jag får svarttaxi skjuts hem och.. ja.. pirr i magen säger jag bara hehe..
 
 
fyllehagganamanda.se 
 
Amanda, kvällen till ära, Britney "hit me baby one more time" Spears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0