AHOTDAY

Ja nu jäklar måste jag springa, skolan börjar 13.30 och jag tänkte ta en promenad till skolan, yeah right att jag skulle hinna, skulle vara framme när jag slutade. Idag är det 16 grader ute och sol vilket betyder att RayBan åker på samt min svart/vita båtringade tröja från Filippa K, vita Conversen, ljusa slitna jeans och en svart kavaj, ni får se bilder senare!
 
När jag såg mina höga gladiatotrer stå i hyllan fick jag en plötslig lust att ha på mig dom, men dock inte så passande till en promenad kanske.. Målade dessutom naglarna igår, mitt Chanel lack är ju rena undret, torkar fort som attans! Rosa är det och helt rätt nu till våren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det som tar alla bilder på dig? älskar dom, vill se mer bilder och uppdatering oftare!! älskar bloggen

2009-04-23 @ 13:50:02
Postat av: Jennie

sjukt snygga! vart är dom ifrån?=)

2009-04-29 @ 18:36:06
URL: http://jennietheresia.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Skorn är ifrån Zara höstkollektionen 2008 inköpta i Sthlm

2009-04-29 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0