Can't.live.Without!!

Dessa produkter kan jag inte leva utan, eller snarare mitt hår, min hy och mina ögonfransar skulle få ett hårt liv utan dem!
Canoderm- är en väldigt fet lotion som kan köpas på apotek och som är perfekt då man är torr i ansiktet på vintern eller om du har torra armbågar, you name it! Använder den innan min nattkräm på torra partier.
Lumene pure radiance vitamin+ & artic cloudberry- är den bästa dagkrämen då du får en fantastisk lyster i ansiktet och såklart extremt fuktgivande.
Sebastian hydre- finns inget schampo eller balsam i världen som slår dessa då man har torrt hår.
K-pak joico split mender- applicerar du på dina hårtoppar och dem kommer aldrig bli kluvna igen, jag lovar. Den är magisk!
Maroccanoil återuppbyggande hårmask- används en gång i veckan och gör mirakel! Plus att den doftar gudomligt!
Rituals foaming shower gel (cherry blossom)- skummig dusch gel som doftar blomsteräng!
Biotherm anti-dryness body butter- aldrig mer torr igen säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0