Back.from.the.dead

Jag är tillbaka! Hoppas jag fortfarande har kvar några läsare!
Ett nytt år som jag ska fylla med glädje, resor, plugg och träning!

Såg precis att jag fått några länkar via kommentarer och blir väldigt ledsen när människor skickar sådant till mig. Jag har fått utstått med så mycket skit i samband med mitt Ex (+fina stunder också) men jag är beredd att börja på ny kula. 
-Jag har slutat röka (rökfri sedan november).
-Uppkörning i april (ta körkort).
-Tränar 3-4 gånger i veckan.
-Pluggar (upp mina betyg, är klar i maj).
-Jobbar heltid.

Mål.
-Ta körkort.
-Resa (London i Mars, Asien i Nov-Jan)St Tropez Juli(?)
-Göra högskoleprovet i april.
-Träna mig till en fantastisk kropp.
-Umgås med vänner och familj (jobba på en bättre relation med min pappa).
-Uppdatera mer i bloggen.

Ska övningsköra nu. Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Jag har seriöst följt din blogg sedan du hängde med Amir. Klickat in många gånger men möts av samma gamla inlägg (hehe) och nu när man klickar in så möts jag av massa nya inlägg! Super!



ROLIGT att du slutat röka, själv håller jag på. Har varit fri sedan 1 januari.

Blev jätte glad när jag läste detta inlägg.

För jag håller nämligen på med att bygga upp mitt liv efter en kris (eller vad man ska kalla det).

Jag sätter mål som jag VILL klara av osv.

Träna, plugga osv. Mål som gör en själv lycklig.



Lycka till med allt! Vad jag har sett av dig i bloggen verkar du vara en otroligt kreativ och smart tjej med vacker yta som nog kan klara det mesta bara du vill!



Haha hoppas jag inte skrämmer dig! Jag är ingen läskig stalker (som jag kanske verkar lol)

Gilalr bara din blogg och kände igen mig mycket i detta inlägg :)



Ha de bra!



/ Anna

2012-02-05 @ 11:06:14
URL: http://blogg.improveme.se/valeria/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0