Yeah

Träna är bland det bästa jag vet. Speciellt löpträning i olika former. Terränglöpning är favoriten, har fantastiska löpspår här i Nacka. Brukar springa mellan 0,7-1 mil, 3-4 gånger i veckan och promenad 30-40 min/dag eller dubbla powerwalks de dagar jag inte springer. För att få en bra kropp, ha bra kondition samt leva ett hälsosamt liv är träning A och O. Glöm inte bort att du lägger grunden för din framtida kropp och livsstil. Gör träningen till en del av din livsstil och till en rutin.
Sen är det upp till var och en hur pass tränad kropp man vill ha men att bara ta en promenad varje dag och 1-2 löprundor i veckan gör så mycket!
Sedan jag slutade röka i November blev jag mer motiverad till att träna och konditionen förbättrades avsevärt på bara några veckor!
Om ni har frågor angående träning och kost, var inte blyga! Fråga på! Trevlig kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0