TODAYS:

 
Kändes som att jag städade hela dagen idag, tvättade, diskade, ringde som en morsa till lillebrorsan som är envis som en stucken gris och vägrar stoppa in disken i diskmaskinen, suck.
Träffade Simon vid 16, vi åkte och solade vid Hornstull, sedan fika på Kofi (vilket jag var såå värd efter 3h städning), Alexander kom förbi och var glad som alltid! Hem till 18, Jeppe hämtar upp mig vid 20, vi går en promenad, Mr.X kommer och hämtar mig i Lilljeholmen där Jeppe lämnat mig för att sedan åka in till stan och fika. Visst har jag hunnit med en hel del idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-13 @ 09:56:17
Postat av: Anonym

du e så sööt, så bra blogg! tjänar du pengar på den? tränar du? kan du inte ha en frågestund? PUUSS

2009-05-13 @ 09:56:47
Postat av: Nino

Du har väldigt fina ögon måste jag säga.

2009-05-13 @ 19:30:39
URL: http://manikyr.blogg.se/
Postat av: Alexis

Hejsan! (:



Tycker den där skjortan är sjukt fin, har letat länge efter en med sådana ränder! Var har du fått tag på den? nu ser man ju inte hela men är det en sådan lite större "herrskjorta"? Skulle vara jätte kul om du kunde berätta det!



Peace <33

2009-05-15 @ 09:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0