I-MADE.IT!

Jag är trött., riktigt riktigt jävla trött. dööh, jobbat 11 h i sträck, känns som att jag gått på glöd, fötterna är så ömma att jag bara vill lägga dom i en isvak! Men yes, klarade 11 h, stängning, stolt! Imorgon blir det bara 6 h!
Sitter ensam i lägenheten och kollar på en finsk film, saknar Finland, saknar min släkt! Får bli att jag åker dit i augusti och hälsar på eftersom jag jobbar hela Juli! Är stolt att vara halv finska, kan finska och funderar på att flytta dit i ett år och verkligen kunna det helt helt flytande!
Känner mig dock inte ensam, gillar verkligen att bo själv, trivs med att ta hand om mig själv, jobba på dagarna, komma hem, laga mat, träffa vännerna!
Saknar kärleken, närheten med någon, men ska inte klaga på att sitta här själv med Lindts 72% mörka choklad, kaffe och snart en cigg mellan mina fingrar! See u later!


Kommentarer
Postat av: amanda

cool blogg (Y) :D

2009-07-10 @ 16:34:02
URL: http://mannduu.blogg.se/
Postat av: jennyjohanna

Oj, va olika! Jag är också halvfinska, men avskyr bokstavligt talat att åka dit, min mormor bor där men jag undviker allt jag kan. Och jag kan bara kalla på hunden på finska, stängt av öronen så fort de pratat med mig på finska..

2009-07-10 @ 21:57:51
URL: http://sinajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0