CLEAN.

Vaknar sju, sätter igång en tvättmaskin, städar hela lägenheten, hänger upp tvätt, sätter igång en till maskin, sätter mig på ballkongen med kaffe och isvatten, solen går i moln. Ska nog ta en powernap med tanke på att jag somnade fyra, dessutom blåser det isande vindar! 
Ska fika med Simon senare, men den stora frågan är vad jag ska hitta på ikväll! Blev inspirerad av Gynnings nya bok som jag införskaffade mig igår, blev sugen på skattjakt i garderoben, vet att det gömmer sig en hel del fina klänningar och annat i min walk in closet.. kanske klä sig lite finare än vanligt ikväll..? Kan vara kul för omväxlings skull..
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Malin

har hennes nya bok kommit ut!? :D

2009-07-18 @ 13:30:29
Postat av: johanna

Kika gärna in på min nystartade bloppis :)

2009-07-18 @ 13:53:05
URL: http://johannaswalkincloset.blogg.se/
Postat av: SOFIA

har ego woman redan kommit ut? förresten är du skit snygg!

2009-07-18 @ 16:01:29
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0